nice to meet ya... feel free to leave a comment for my post.. just you open my site, that's enough to make me happy.. don't forget to follow me okay.. ^^

Saturday 4 August 2012

Rasa Itu...

apa yang boleh aku definisikan tentang diri sendiri..?  hmm.......
 hehehehe...
tak banyak yang aku boleh bagi tahu, sebab.. orang yang pandang lebih tahu daripada aku sendiri..

di ketika aku sendiri..
banyak yang bermain di hati...
banyak yang bersarang  di minda..
menyesakkan dada.. memberatkan minda..
membuat aku terkadang merasa kosong..
aku tak ingin benda tu menyemakkan otak aku yang tak boleh menampung beban berat macam tu..

adakalanya...
aku kalah dengan kata hati...
meletakkan perasaan melebihi akal dan fikiran...
membuatku kadang merasa hilang dalam angan kala sedar..
terkadang aku sendiri tak tahu.. apa yang aku mahukan...

hey, pujaan hatiku~
apa khabarmu tika ini..?
ku harap kau baik-baik saja...
seandainya kau tahu, betapa aku merindukanmu... apakah katamu..?
ah~ 
aku tak tahu.. mengapa dadaku penuh dengan namamu..
aku tak tahu.. mengapa fikiranku sering terarah kepadamu..
aku tak tahu.. sejak bila rasa itu ada di situ..
aku tak tahu.. cintaku mula berputik untukmu..
aku tak tahu.. rinduku sentiasa ada untukmu..
aku tak tahu.. 
aku betul-betul tak tahu...

walau kau kini jauh..
 walau kau tiada bersamaku..
jagalah hatimu.. jagalah ia untukku..
gembiralah selalu.. senyumlah tiap waktu..
moga yang terbaik sentiasa bersamamu... pujaan hatiku..

satu yang aku mahu kau sentiasa tahu..
 aku cintakanmu..
selalu..
tak akan pernah aku jemu..
kerana..
baru kali ini aku merasakan perasaan yang menyesakkan dada itu..
ahh~

jaa na~ 
mata nee.. 

No comments:

Post a Comment